تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 15 تن انواع مواد مخدر در هفته اول آبان/ایلام در صدر کشفیات قرص روانگردان

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسداله هادی‌نژاد اظهار کرد: مجموع کشفیات هفته اول آبان ماه 15 هزار و 181 کیلوگرم بود که نسبت به هفته ماقبل خود با 15 هزار و 520 کیلوگرم، دو درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام مسئول در ستاد مبارزه با مواد مخدر، این میزان کشفیات در هفته اول آبان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مجموع کشفیات 18 هزار و 91 کیلوگرم، 16 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

هادی نژاد افزود: بیشترین حجم مواد مکشوفه مربوط به تریاک به میزان 11 هزار و 242 کیلوگرم بوده 74 درصد مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: همچنین از این میزان، دو هزار و 75 کیلوگرم حشیش، 279 کیلوگرم هروئین، 91 کیلوگرم مرفین،‏‏ 234 کیلوگرم شیشه، 317 کیلوگرم مواد پیش‌ساز، سه هزار و 989 عدد قرص روانگردان و یک هزار و 258 کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه این میزان از کشفیات با انجام یک هزار و 48 فقره عملیات حاصل شده است افزود: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره 14.5 کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع 317 لیتر مواد پیش‌ساز مکشوفه، 166 لیتر مربوط به استان تهران، 130 لیتر مربوط به سیستان و بلوچستان و مابقی مربوط به خراسان شمالی است.

معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: از مجموع سه هزار و 989 عدد قرص روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد  به ترتیب با دو هزار و 287 عدد مربوط به استان ایلام، 625 عدد استان تهران، 520 عدد استان آذربایجان غربی و مابقی مربوط به استان‌های خراسان شمالی، گلستان، هرمزگان و همدان است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بالغ بر 72.5 درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به شش استان کشور است بیان کرد: بیشترین حجم کشفیات با چهار هزار و 427 کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل 29 درصد کشفیات کشور را شامل می‌شود. همچنین کرمان با دو هزار و 31 کیلوگرم، هرمزگان با یک هزار و 864 کیلوگرم، اصفهان با یک هزار و 145 کیلوگرم و فارس با یک هزار و 36 کیلوگرم و یزد با 511 کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: سهم کشفیات 5 استان اولویت‌دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و آذربایجان غربی از کشفیات کشور در هفته مذکور  54.8 درصد است که 54.5 درصد سهم سه استان نخست و تنها 0.3 درصد سهم استان‌های بوشهر و آذربایجان غربی است.

هادی‌نژاد در پایان گفت: طی این مدت، 152 دستگاه خودرو، 23 دستگاه موتور سیکلت، 6 قبضه سلاح و 22 دستگاه موبایل توقیف شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 15 تن انواع مواد مخدر در هفته اول آبان/ایلام در صدر کشفیات قرص روانگردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..