تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی استراتژیک سیتی آیلند City Island 3 – Building Sim 2.4.0 – اندروید

Island City 3 شهر جزیره یک بازی مهیج و پرطرفدار با موضوعیت استراتژیک و مدریتی می باشد که شما با دانلود City Island 3 می توانید چالش های بسیار جذاب بازی را تجربه نمایید. شما در این بازی می توانید به همراه ۱۵ میلیون نفر دیگر تجربه مدیریت یه شهر را برعهده گرفته و برای شهر خود ساره های مختلف و زیادی را برای رفاه هرچه بیشتر تدارک ببینید. بازی در گستره بسیار وسیعی اجرا می شود و شما می توانید تا ساختمان های خود را در هر مرحله بازی ارتقا دهید و برای خود مردم بیشتری را به سمت شهر بکشید. شما در این بازی یک ریتم خوبی از مدیریت شهری را خواهید داشت که احساس خواهید که می خواهید برای مدت ها این مدیریت را در دست گرفته و شهر خودتان از هر لحاظی در لول بالایی قرار دهید و مردم شهر خود را راضی نگه دارید.

دانلود این بازی باعث می شود تا بتوانید جزئیات مختلفی از اطلاعات شهر خود را مشاهده کرده و برای بهبود آن از ابزارهای ارائه شده در بازی بهره مند شوید. این ابزارها و کلا محیط گرافیکی بازی به قدری عالی طراحی شده است که می تواند شما را بیش از پیش علاقه مند به حضور ساعت ها در این بازی نماید. پس پیشنهاد می کنیم که فرصت را از دست نداده و سبک بسیار متنوعی از یک بازی استراتژیکی را در بازی تجربه نمایید. این بازی در واقع مقدمه ای برای مدیریت بقیه مناطق شهری خواهد بود و هر اقدام شما می تواند باعث جنگ و یا شورش مردم نیز بشوند که در ایجا تکنیک های مختلف کنترل شهری می تواند به کمک شما بیاید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود City Island 3 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 City Island 3 – Building Sim 2.4.0 Apk + Mod

City-Island-3-Cover

City-Island-3-Screenshot-1  City-Island-3-Screenshot-2  City-Island-3-Screenshot-3

info

If you love exotic village to city island building sims, then you’ll love City Island 3! Join over 15 million players and start playing the City Island 3: Building Sim city builder game today! Start as Robinson Crusoe, marooned on a castaway exotic island, build a house to a village, then a city and try to expand it to megapolis.

Changelog :

Small visual improvements

Improved link to Facebook

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی استراتژیک سیتی آیلند City Island 3 – Building Sim 2.4.0 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..