تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تاج بابت فشار AFC برای بازی‌سازی ورزشگاه آزادی

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اقدامات صورت گرفته برای بازسازی ورزشگاه آزادی را خوب توصیف کرد.

تاج: استیچ اهدای جام قهرمانی در ورزشگاه آزادی دائمی استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و چند نفر از مسئولان ورزش کشور از مراحل آماده سازی ورزشگاه آزادی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بازدید کردند و در جریان کار‌های انجام شده در این ورزشگاه قرار گرفتند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید از ورزشگاه آزادی درباره اینکه فشار AFC باعث شد که این ورزشگاه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود، اظهار کرد: همین که ورزشگاه آزادی بازسازی و آماده برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا شد کار خیلی خوب است و وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و شرکت تجهیز ورشگاه‌های کشور همه هم و غم شان این بود که این ورزشگاه درست شود و استیج‌هایی که در ورزشگاه گذاشتند خیلی خوب و همیشگی است. دیگر در هیچ رقابتی در زمین اهدای جام انجام نمی‌شود. همچنین ورودی و گیت‌ها هم دائمی است و دیگر خبری از داربست‌ها نیست. همچنین ورزشگاه آزادی با کار‌های صورت گرفته خیلی زیبا شده است.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت به ورزشگاه آزادی ممنوع است خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

انتهای پیام/ 

اظهارات تاج درباره آماده سازی ورزشگاه آزادی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تاج بابت فشار AFC برای بازی‌سازی ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..