تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرزبان: فراهانی روح همکاری تیمی نداشت

۷۹۴۶۷۹

۱۸۲۳ بازدید

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اختلافات به وجود آمده میان خودش و میلاد فراهانی صحبت کرد.

خبرآنلاین: علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اختلافات به وجود آمده میان خودش و میلاد فراهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد فراهانی که از ابتدای فصل دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان بود بعد از حضور علیرضا مرزبان در این تیم تصمیم گرفت که از جمع مسجد سلیمانی‌ها جدا شد. علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت در همین رابطه و اختلاف به وجود آمده میان فراهانی و باشگاه گفت: قرارداد فراهانی مربوط به قبل از حضور من در باشگاه و 650 میلیون تومان بود.

این بازیکن برای دو کلین‌شیت خودش و ... نیز پول می‌خواست. در حالیکه ما در تیم‌مان بازیکنانی داشتیم که پول نگرفته بودند. در موقع پرداخت پول هم او دوباره پول می‌خواست، در حالیکه 37 درصد قرارداد خودش را گرفته بود. با این وضعیت امکان پرداخت بیشتر هم وجود نداشت.

حتی من، مدیریت تیم و هیئت‌مدیره تصمیم گرفتیم دریافتی‌های‌مان را به 20 درصد برسانیم تا مشکلات باشگاه حل و انصاف رعایت شود. ما به جز فراهانی دو دروازه‌بان خوب دیگر هم در تیم‌مان داریم که از آنها به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد. لازم است بگویم اعتماد بین من و فراهانی به این دلیل از بین رفت که روح همکاری تیمی در وجود او دیده نمی‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرزبان: فراهانی روح همکاری تیمی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..