تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید وزیر ورزش و تاج از ورزشگاه آزادی

۷۹۴۶۷۲

۴۱۷۱ بازدید

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون یک روز قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا از ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون یک روز قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا از ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

 تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار رفت فینال هفدهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را به کاشیما دو بر صفر باخته است، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف این حریف ژاپنی می رود تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

در همین راستا مسعود سلطانی فر و مهدی تاج وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جمعه از ورزشگاه آزادی بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این ورزشگاه قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید وزیر ورزش و تاج از ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..