تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی پرچالش همسران داعشی‌ها روایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» با حضور رضا فرهمند کارگردان این مستند و پوریا ذوالفقاری منتقد و نویسنده سه‌شنبه ۲۲ آبان در برنامه «عصرانه مستند» که به همت خانه مهر رضا برگزار می‌شود، به نمایش درمی آید. حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

«زنانی با گوشواره‌های باروتی» مستند تحسین شده ایرانی است که روایتی منحصر به فرد از رفتار داعش را پیش روی مخاطب می گذارد. روایت فیلم از این قرار است: روزنامه‌نگاری به نام نور در مسیری دشوار با همراه شدن با نیروهای ضدداعش عراقی، با زنان قربانی یا همسران داعشی‌ها مصاحبه کرده و مصائب آن‌ها را جویا می‌شود.  

«زنانی با گوشواره‌های باروتی» تاکنون در جشنواره های داخلی و خارجی مختلفی حضور یافته و موفق به دریافت جوایز قابل اعتنایی نیز شده است. پوریا ذوالفقاری از نویسندگان و منتقدان سینما است که با حضور در این مراسم به نقد و تحلیل مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» می پردازد و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ خواهد داد.

مراسم نقد و بررسی و نمایش این فیلم مستند سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

۲۴۱۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی پرچالش همسران داعشی‌ها روایت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..