تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندترین شال رنگی قلابدوزی در آفریقای جنوبی +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گینس کتاب ثبت رکوردهای جهان است و یکی از پرطرفدارترین کتاب‌ها در سطح جهانی محسوب می‌شود. داوطلبان کشور آفریقای جنوبی برای ثبت نام کشور خود در کتاب گینس با تلاش بسیار 18 مایل شال رنگی قلاب بافی کردند. تمامی داوطلبان خوشحال و هیجان زده‌اند که توانسته‌اند در این ثبت جهانی شریک باشند.

داوطلبان با همکاری و مشارکت یکدیگر به صورت تک به تک شال‌های رنگی را قلابدوزی کردند و سپس با دقت کافی این شال‌ها را به هم دوختند. داوطلبان انجام این کار را ملال‌آور نمی‌دانستند چون مردمان آفریقا در مراسم یادبود نخستین رئیس جمهور خود برای شاد نگه داشتن روح وی با دوختن شال‌های رنگی برای تزیین شهرها، او را شاد می‌کنند.

گفتنی است؛ پس از پایان ثبت رکورد، این شال‌ها از هم جدا خواهد شد و به کودکان بی سرپرست و فقیر افریقای جنوبی اهدا می‌شود.

در ادامه تصویری از این همکاری دسته جمعی برای ثبت نام در کتاب گینس را مشاهده می‌کنید:

رکورد شکنی آفریقای جنوبی + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندترین شال رنگی قلابدوزی در آفریقای جنوبی +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..