تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد اتوبوس با کوه 3 مصدوم برجای گذاشت

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1397/08/18 شناسه خبر: 1426467

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: این اتوبوس با ۱۲ نفر سرنشین از تهران به رودسر در حال حرکت بود که بنا به دلایلی پس از برخورد با گاردریل به کوه برخورد و متوقف می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ساعت ۳ شب گذشته در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس به کوه در کیلومتر ۷۰ آزاد راه قزوین - رشت محدوده "حسن خانی" ۳ تن مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند. 


وی افزود: این اتوبوس با ۱۲ نفر سرنشین از تهران به رودسر در حال حرکت بود که بنا به دلایلی پس از برخورد با گاردریل به کوه برخورد و متوقف می‌شود. 


رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده اتوبوس و لغزنده بودن جاده اعلام کردند. 

بیگلری در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد اتوبوس با کوه 3 مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..