تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جستجوی ۶ کوهنورد گم شده در ارتفاعات پرآو جواب داد/ ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند

جستجوی ۶ کوهنورد گم شده در ارتفاعات پرآو جواب داد/ ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امین عزیزی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به نجات۶ کوهنورد گم شده در ارتفاعات پرآو  گفت: روز گذشته طبق گزارش رسیده به هلال احمر استان 6 نفر در ارتفاعات پرآو حوالی چالابه به علت آشنا نبودن به مسیر، تاریکی هوا و مصدومیت دو نفر از اعضای تیم به علت سرما راه را گم کرده بودند.

وی افزود: بلافاصله پس گزارش پایگاه کوهستان جمعیت بیستون، تیم واکنش سریع هلال احمر استان و نیروهای سپاه پاسداران پس از حضور در صحنه حادثه مسیر یابی را انجام داده و هر چهار نفر را ضمن تثبیت به پایین کوه و نقطه امن منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: عملیات امداد و نجات مصدومان و حادثه‌دیدگان بعد از حدود 5 ساعت دقایق اولیه بامداد امروز به پایان رسید و دو مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ب

نجات ۶ کوهنورد گم شده در ارتفاعات پرآو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جستجوی ۶ کوهنورد گم شده در ارتفاعات پرآو جواب داد/ ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..