تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین زلزله هفته در تازه آباد کرمانشاه/ ثبت ۳۹ زمین لرزه در کشور

بزرگترین زلزله هفته در تازه آباد/ ثبت 39 زمین لرزه در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله های رخ داده در کشور  را از ٥ تا ١٠ آبان ماه  را به اطلاع می رسانیم، تعداد ٤٦ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ١٢ آبان ماه 

در بروات استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در سرايان استان خراسان جنوبى زلزله اى به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر گزارش شده است، دهرم استان فارس را زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند، در رشتخوار استان خراسان رضوى زلزله اى به بزرگي ٢.٩ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است. 

يكشنبه ١٣ آبان ماه 

در مردهك استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ٦ كيلومتر ثبت شده است؛ زلزله ديگر اين استان به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است، سالند استان خوزستان را زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١٧ كيلومترلرزاند، در نشت استان فارس زلزله اى به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر گزارش شده است. 

دوشنبه ١٤ آبان ماه 

در افرز استان فارس زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر رخ داده است؛ در عسلويه استان بوشهر زلزله اى به بزرگى ٣.٩ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر گزارش شده است، خوى استان آذربايجان غربى را زلزله اى به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر لرزاند.

سه شنبه ١٥ آبان ماه 

در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است؛ گهواره استان کرمانشاه را زلزله ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 5 کیلومتر رخ داده است، در فارياب استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٣.٩ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر ثبت شده است؛ ازگله استان كرمانشاه زلزله اى به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر تجربه كرد. 

خوش رود پى استان مازندارن را زلزله اى به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند؛ در لاله زار استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٣.١ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر گزارش شده است.

چهارشنبه ١٦ آبان ماه 

در حميل استان كرمانشاه زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر گزارش شده است؛ محمله استان فارس را زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ٥ كيلومتر به ثبت رسيده است، در مسجد حضرت ابوالفضل استان سيستان و بلوچستان زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است. 

در نجف شهر استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر گزارش شده است؛ آبدانان استان ايلام را زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند، در سرگز استان هرمزگان زلزله اى به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، سومار را زلزله اى به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر لرزاند. 

پنجشنبه ١٧ آبان ماه 

در قلعه خواجو استان خورستان زلزله اى به بزرگى ٣.٤ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ فارياب را زلزله اى به بزرگى ٣.٦ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند، زلزله ديگر اين استان به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است. 

نهبندان استان خراسان جنوبى را زلزله اى به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین زلزله هفته در تازه آباد کرمانشاه/ ثبت ۳۹ زمین لرزه در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..