تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالیانه ۳۰ میلیون شکایت از جامعه پزشکی/ راه اندازی دانشکده‌ای مرتبط با حرفه پزشکی

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

راه اندازی دانشکده‌ای مرتبط با حرفه‌ پزشکی در آینده‌ای نزدیک/ اعتمادبالای مردم به پزشکانسلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد:  سالیانه 30 میلیون شکایت از جامعه پزشکی در محاکم عمومی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط حدود 60 میلیون نفر درگیر شکایت‌های مختلف در سال هستند که از این تعداد شکایت‌های مربوط به پزشکی از رقمی اندک برخوردار است و این آمار نشان دهنده این موضوع است که خوشبختانه مردم از عملکرد جامعه پزشکی رضایت نسبی دارند.

سلیمی تأکید کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب خدمات رسانی در حوزه سلامت در کاهش میزان شکایت های مردمی اثری مستقیم دارد و به طور کلی در استان‌هایی که از نیروی انسانی کمی برخوردار بوده‌ایم، میزان شکایت مردم از کادر پزشکی بیشتر از سایر مناطق است.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی با خستگی و دیگر مشکلات خاص خود همراه بوده و اگر ما بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را به سطح استاندارد جهانی برسانیم، این‌گونه مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارتباط خوب پزشکان با بیماران سبب کاهش خطا و شکایت‌ها می‌شود و سازمان نظام پزشکی در این راستا بسته‌های آموزشی را تدوین کرده است.

لزوم آموزش پس از تحصیل ویژه پزشکان جوان

سلیمی با اشاره به اینکه با برگزاری کارگروه‌های مهارتی سعی می‌شود  مشکلات همکاران به صورت جدی و عملی برطرف شود، افزود: بخشی از آموزش‌های ویژه جامعه پزشکی به صورت مجازی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا زمینه رضایت بیشتر مردم و مراجعان فراهم شود.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی گفت: با انجام هماهنگی‌های لازم در نظر داریم بحث آموزش پس از تحصیل پزشکان جوان را از وزارت بهداشت به سازمان نظام پزشکی منتقل کنیم.

وی یادآوری کرد: راه‌اندازی یک دانشکده مرتبط با حرفه پزشکی برای پوشش دادن حرفه‌های مرتبط با آن از دیگر برنامه‌های سازمان نظام پزشکی در آینده‌ای نزدیک است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالیانه ۳۰ میلیون شکایت از جامعه پزشکی/ راه اندازی دانشکده‌ای مرتبط با حرفه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..