تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از انعقاد تفاهم نامه جدید با هدف حمایت از اقتصاد دانش بنیان تا بهبود صنعت فضایی

از انعقاد تفاهم نامه جدید با هدف حمایت از اقتصاد دانش بنیان تا بهبود صنعت فضاییبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آنها‌ را بازگو ‌می‌کنیم.

به‌موجب تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرداری تهران که در راستای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به امضاء رسیده است، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در شهر تهران، می‌توانند در صورت کسب شرایط لازم، دفاتر خود را در اماکن مسکونی مجاز در سطح شهر تهران مستقر کنند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت علمی و بیمه مرکزی گفت: خدمات بیمه‌ای جدید برای فروش محصولات به شرکت‌هاست و این ساختارهای جدید بیمه‌ای برای شرکت‌ها به وجود آمده است؛  برای توسعه اقتصاد دانش بنیان به زیرساخت و بسترهای مناسبی نیاز داریم که باید با همکاری یکدیگر زمینه سازی ایجاد این بسترها را فراهم کنیم.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و غلامرضا سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان برای بهبود کیفیت محصولات و زمینه سازی مناسب جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در صنعت بیمه با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساندند.

علیرضا دلیری معاون توسعه و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت علمی و بیمه مرکزی درباره میزان هزینه‌کرد بخش بیمه اظهار کرد: تا کنون برای بخش بیمه که یکی از نیازهای اصلی است 14 هزار میلیارد تومان حمایت مادی داشته‌ایم که به شرکت‌های دانش بنیان تعلق گرفته است.

دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: بهبود فرایند ثبت اختراع داخلی و ارتقای فناوری‌های دانش‌بنیان از مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی ستاد است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: در حوزه زیست‌فناوری ۱۵ هزار فارغ‌التحصیل در کشور وجود دارند که به زمینه‌سازی برای اشتغال نیازمند هستند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: ساخت ماهواره‌های کوچک دانشجویی در اولویت است و آن‌ها باید به اقتصاد کشور کمک کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از انعقاد تفاهم نامه جدید با هدف حمایت از اقتصاد دانش بنیان تا بهبود صنعت فضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..