تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بازار مواد غذایی؛ رب ارزان شد

۷۹۴۶۲۸

۲۰ بازدید

رئیس اتحادیه بنکداران گفت: بازار مواد غذایی در وضعیت آرام به سر می‌برد و کالا به اندازه کافی وجود دارد.

خبرگزاری میزان: محمد آقا طاهر درباره آخرین وضعیت بازار موادغذایی اظهار کرد: بازار مواد غذایی در وضعیت آرام به سر می‌برد و کالا به اندازه کافی وجود دارد و مغازه‌ها پر از کالا است.

رئیس اتحادیه بنکداران درباره وضعیت توزیع روغن در بازار گفت: در یک بازه زمانی به دلیل اینکه میزان خرید روغن افزایش پیدا کرده بود و از طرفی واردات آن نیز با وقفه مواجه شد توزیع روغن کمی به مشکل خورده بود که در حال حاضر توزیع به روند عادی خود بازگشته و هیچ کمبودی از این بابت وجود ندارد.

وی درباره قیمت حبوبات در بازار گفت: قیمت حبوبات حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است که به دلیل پایان یافتن فصل برداشت و کشاورز دیگر محصول آنچنانی ندارد و قیمت‌ها توسط افرادی که به صورت عمده محصولات را از کشاورزان خریداری کردند تعیین می‌شود.

آقا طاهر تصریح کرد: اتحادیه گزارشات تغییرات را به نهاد‌های ذیربط اعلام می‌کند تا درباره آن تصمیم گیری و برنامه‌ریزی شود.

رئیس اتحادیه بنکداران با بیان اینکه قیمت برنج خارجی ثابت و بدون تغییر مانده است خاطرنشان کرد: برنج ایرانی کمی افزایش قیمت مواجه شده که به دلیل پایان یافتن فصل برداشت است.

وی درباره قیمت رب گوجه فرنگی نیز گفت: علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه و تمام شدن فصل برداشت گوجه، اما قیمت این کالا در عمده فروشی‌ها کاهش یافته و به رقم ۱۴ هزار تومان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بازار مواد غذایی؛ رب ارزان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..