تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشوبی: هیچ کس نباید ناامید به ورزشگاه برود

۷۹۴۶۲۷

۱۸ بازدید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس آنقدر خوب بوده که الان برای هوادارانش یک قهرمان است، اما من امیدوارم این تیم با پیروزی مقابل کاشیما جشن قهرمانی بگیرد.

خبرگزاری میزان: فرزاد آشوبی در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن اظهارداشت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند مثل خیلی از بازی‌های چند وقت اخیر خود که در ایران انجام داده کامبک بزند.

وی افزود: نکته‌ای که بسیار در این بازی اهمیت دارد این است که پرسپولیس نباید گل دریافت کند و علاوه بر آن باید بتواند خیلی زود به گل برسد. اگر این اتفاق رخ دهد قطعا احتمال پیروزی و قهرمانی شاگردان برانکو بسیار زیاد خواهد بود. به نظرم نه هواداران و نه بازیکن نباید ناامید پا به ورزشگاه بگذارند. پرسپولیس آنقدر خوب بوده که الان برای هوادارانش یک قهرمان است، اما من امیدوارم این تیم با پیروزی مقابل کاشیما جشن قهرمانی بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد وظیفه هواداران در این بازی خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران پیش از بازی خیلی انرژی نگذارند و همه توان و انرژی خود را در حین برگزاری بازی خرج کنند. درست است که ژاپنی‌ها حرفه‌ای هستند، ولی هواداران در این بازی با تشویق‌های خود می‌توانند نقش موثری در کسب نتیجه و قهرمانی تیمشان داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشوبی: هیچ کس نباید ناامید به ورزشگاه برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..