تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه Pixel Slate شرکت گوگل مشخص شد

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Google Pixel یکی از خطوط تولید وسایل برقی شرکت Google است که با یکی از سیستم‌ عامل‌های Chrome Os یا Android عرضه می‌شود. نشان Pixel برای اولین بار در فوریه سال 2013 توسط نسل اول Chromebook Pixel معرفی گردید. امروزه خط تولید Pixel شامل انواع لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و چندین نوع لوازم برقی دیگر است.

شرکت Google اولین نسل از گوشی‌های هوشمند Pixel خود یعنی Pixel و Pixel XL را در 4 اکتبر سال 2016 معرفی نمود. شرکت Google با تمرکز بر روی دوربین عکاسی این دو گوشی توانست با کسب امتیاز 90 از DxOMarkMobile رتبه اول بهترین دوربین عکاسی در بین سایر گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد؛ ولی اندکی بعد گوشی موبایل U11 شرکت HTC نیز موفق به کسب همین امتیاز گردید.

همچنین گوشی‌های موبایل Pixel دارای فضای ابری اختصاصی نامحدود برای عکاسی در برنامه Google Photos هستند. از دیگر گوشی‌های این شرکت می‌توان به Pixel C ، Pixel 2 ، Pixel 3 و Pixel Slate که به ترتیب در سال‌های 2015 ، 2017 و دو مدل آخر در سال 2018 معرفی شدند؛ اشاره کرد.

با این که اخیرا گوشی موبایل Pixel Slate شرکت Google توسط مدل‌های جدید iPad Pro شرکت Apple در مجلات علمی تحت‌الشعاع قرار گرفته است؛ ولی همچنان عرضه خواهند ‌شد و قابل توجه اینکه امروز گوشی‌های جدید Google در هر دو فروشگاه‌های اینترنتی Best Buy وGoogle پیش فروش شده‌اند. تاریخ عرضه گوشی‌های گوگل 22 ماه نوامبر به ثبت رسیده است. برای خرید یکی از این دو گوشی هوشمند با پردازنده سری Celeron و 4GB حافظه RAM و 32GB حافظه داخلی باید حداقل 599 دلار هزینه کنید و اگر نیاز به حافظه RAM و داخلی بیشتری دارید می‌توانید با 699 دلار مدل 8GB RAM و 64GB حافظه داخلی را تهیه نمایید.

همچنین گفتنی است؛ مدل‌هایی با 8GB حافظه RAM و پردازنده سری Core m3 و حافظه داخلی 64GB با قیمت 799 دلار و مدل i5 با 128GB حافظه داخلی و حافظه RAM 8GB با قیمت 999 دلار و در آخر مدل i7 با حافظه داخلی 256GB و 8GB حافظه RAM با قیمت 1599 دلار عرضه خواهند شد.

 با اینکه در لیست‌های اولیه پیش‌فروش زمان عرضه ذکر نشده است ولی به نظر می‌رسد که این محصول در 22 نوامبر در دسترس عموم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

تاریخ عرضه Pixel Slate بیست و دوم نوامبر اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه Pixel Slate شرکت گوگل مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..