تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میل اژد‌ها در کدام استان است؟

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از شهرستان‌های استان فارس با نام ممسنی شناخته می‌شود.

این شهرستان تاریخی در گذشته با نام‌های شولستان، مماسنی و مالکی شناخته می‌شد. از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر می‌توان به گردشگاه دیمه میل یا میل اژدها، سفید قلعه، قلعه شاه جهان احمد، تفرجگاه بوان و روستای هرایرز اشاره کرد.

میل اژد‌ها در کدام استان است؟

دیمه میل یا میل اژد‌ها در دوره اشکانیان ساخته شد. این بنا در اصل آتشکده‌ای بوده که در شهر نورآباد شهرستان ممسنی قرار گرفته است.

میل اژد‌ها در کدام استان است؟

میل اژد‌ها در شهر نورآباد قرار گرفته و در تاریخ۲۰خرداد ۱۳۲۱به ثبت ملی رسیده است.

میل اژد‌ها در کدام استان است؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میل اژد‌ها در کدام استان است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..