تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهدالرضا غرق در ماتم و عزاست/شهر توس سوگوار امام مهربانی‌ها

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دسته‌ها و هیات‌هایی که از شهر‌های دور و نزدیک، پیاده و سواره به پابوس آقا شتافته اند با ناله‌ها و سینه‌های سوخته عشق خود را به رخ آسمانیان می کشند.

هر جای دنیا که باشی،عشق خاندان عصمت و طهارت، حد و مرزی نمی‌شناسد؛ بسیارند کسانی که حرف دل خود را فرسنگ‌ها دور از مشهدش زیرلب زمزمه کرده‌اند و نامش و محبتش مرحمی شده بر دل‌های بی‌قرارشان.

مردم در پیاده‌رو‌های اطراف خیابان اصلی عبور دسته‌ها و هیئت های عزاداری را تماشا می‌کنند، خیابان ها مملو از زائران و مجاوران عزاداری است که هر کدام به‌امیدی آمده‌اند و عزادارند و کدام به نحوی ارادت خود را به ساحت مقدس امام رضا (ع) ابراز می کنند.

مشهدالرضا غرق در ماتم و عزاست/شهر توس سوگوار امام مهربانی‌ها


مردم در کوچه پس کوچه‌های این شهر شلوغ، عاشقانه رو به سوی حرمش قدم برمی‌دارند ؛ همین که گنبد و گلدسته را می‌بینند دست و پایشان می‌لرزد و چشمشان به سمت درب حرمش می‌چرخد.

مشهدالرضا غرق در ماتم و عزاست/شهر توس سوگوار امام مهربانی‌ها

اشک‌هایشان روی گونه هایشان می‌غلتد و هیچ کس از حس و حالشان باخبر نمی‌شود ؛ در مقام «رضا»، رو به سوی گنبدش زانو می‌زنند و محو دارالشفا می‌گویند: یا ضامن آهو، صد قافله دل به عشق ضمانتت آمده‌اند.

انتهای پیام//ج.ر

مشهد سیاه پوش و عزادار امام رئوف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهدالرضا غرق در ماتم و عزاست/شهر توس سوگوار امام مهربانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..