تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو / موسیقی فیلم؛ «میلیونر زاغه‌نشین»

میلیونر زاغه‌نشین

«میلیونر زاغه‌نشین» فیلمی هندی – بریتانیایی به کارگردانی «دنی بویل» است و تلاش یک جوان فقیر هندی برای میلیونر شدن از طریق موفقیت در یک مسابقه تلویزیونی را روایت می‌کند. این فیلم بعد از تحسین فراوان از سوی منتقدان و استقبال مخاطبان، توانست ۱۲ جایزه اسکار و گلدن گلوب را دریافت کند. موسیقی این فیلم را «الله رکها رحمان» ملقب به «ای. آر. رحمان» موسیقیدان، آهنگساز و خواننده سرشناس هندی ساخته و بخاطر آن جوایزی نظیر اسکار و گلدن گلوب کسب کرد. رحمانِ ۵۳ ساله که برای حدود ۳۰ فیلم از جمله «محمد رسول‌الله» ساختۀ مجید مجیدی موسیقی متن ساخته، بارها جوایز معتبری دریافت کرده و آثارش مورد تحسین قرار گرفت.

دریافت ۶۰ MB

تدوینگر: جواد علیزاده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو / موسیقی فیلم؛ «میلیونر زاغه‌نشین»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..