تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شریفی - سروش؛ جای شما در فینال خالی!

۷۹۴۵۷۱

۲۹۸ بازدید

پرسپولیس با یک مهاجم مثل شریفی و یک هافبک نظیر رفیعی می‌توانست با قدرت و امید بیشتری به مصاف کاشیما برود.

ورزش سه: شب گذشته مشخص شد امید عالیشاه به بازی برگشت فینال نخواهد رسید و همین موضوع کار پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی را سخت تر خواهد کرد. اکنون قرمزها تنها ۱۰ بازیکن باتجربه در ترکیب دارند و احتمالا برانکو باید آدام همتی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

اما اگر از خرید های جدید تیم پرسپولیس تنها ۲ بازیکنی که در تمرین این تیم هستند، می‌توانستند در این بازی به میدان بروند، گره کور چینش نفرات پرسپولیس بازمی‌شد و آن ها میتوانستند با اطمینان خاطر بیشتری وارد زمین شوند.

شریفی - سروش؛ جای شما در فینال خالی!

سروش رفیعی که چندماه حضور ناموفقی در فولاد داشت، به جای آدام همتی در پست هافبک راست بازی می‌کرد یا این که با بشار رسن تغییر پست می‌دادند. همچنین مهدی شریفی نیز به نیمکت ذخیره می‌رفت تا در نیمه دوم عصای دست برانکو شود. اکنون سرخ ها هیچ مهاجمی روی نیمکت ندارند و باتوجه به نیاز به برد پرگل، مهاجمان این تیم یعنی علیپور و منشا باید با تقسیم انرژی در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه مثمرثمر و پرتلاش ظاهر شوند.

شریفی - سروش؛ جای شما در فینال خالی!

به عنوان بازیکن تعویضی نیز برانکو تنها روی علوان زاده و طاهرخانی به عنوان عناصر هجومی می‌تواند حساب باز کند. بازیکنان جوانی که علی رغم توانایی بالا، مهره تغییر نتیجه فینال نیستند و باتوجه به همین موضوع، کار برانکو و پرسپولیس برای بازی با کاشیما بسیار بسیار سخت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شریفی - سروش؛ جای شما در فینال خالی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..