تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژیرو حکم صعود چلسی را امضا کرد/لاتزیو در المپیکو راهی مرحله بعد شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای هقته چهارم لیگ اروپا ، از ساعت 21 و 30 دقیقه ، مسابقات شش گروه دوم برگزار شد که در مهمترین بازیهای تیم های چلسی و لاتزیو موفق به شکست حریفان خود شدند.

تیم چلسی از گروه L مهمان تیم باته بوریسف بود که با یک گل به پیروزی رسید.تک گل چلسی را در این مسابقه ، اولیویه ژیرو در دقیقه 52 به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم ویدئوتون مجارستان با یک گل پائوک یونان را شکست داد.در جدول گروه آخر رقابتها، چلسی با 12 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. ویدئوتون با شش امتیاز دوم است. تیم های پائوک و باته بوریسف نیز با سه امتیاز در رتبه های سوم و چهارم گروه قرار دارند.

در دیگر بازی مهم، تیم لاتزیو از گروه H رقابتها، در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان تیم مارسی بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. مارکو پارولو و خواکین کوره آ گلهای بیانکوچلستی را در این مسابقه زدند و تک گل حریف را تایوین دقیقه 60 وارد دروازه عقبهای شهر رم کرد.

مسابقه دیگر این گروه را آپولون لیماسول و اینتراخت فرانکفورت برگزار کردند که تیم آلمانی با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست داد تا هر چهار مسابقه خود را برده باشد.  اینتراخت با 12 و لاتزیو با 9 امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه هستند و صعودشان را به دور بعد قطعی کردند. تیم های مارسی و آپولون نیز با یک امتیاز حذفی زودهنام با رقابتها داشتند.

در گروه هفتم ویارئال و راپیدوین به تساوی بدون گل رسیدند و اسپارتامسکو 4 بر 3 از سد گلاسکورنجرز گذشت. جدول این گروه از پیچیده ترین و مبهم ترین جدول های این مسابقات است. جایی که ویارئال با شش امتیاز صدرنشین است ، اسپارتاک مسکو و رنجرز با پنج امتیاز و راپید وین با چهار امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند و هر چهار تیم از شانس صعود برخوردارند.

 در گروه نهم، گنک و بشیکتاش به تساوی یک بریک رسیدند و مالمو هم همین نتیجه را مقابل سارپسبورگ تکرار کرد. در این گروه نیز رقابت نزدیکی وجود دارد و تیم خنک با هفت امتیاز صدرنشین است. سارپسبورگ و مالمو پنج امتیازی اند و بشیکتاش با چهار امتیاز در انتهای گروه قرار دارد.

در گروه دهم، سویا  سه بر دو در زمین آخی‌ساراسپور به پیروزی رسید و کراسنودار دو بریک میهمانش، استاندارلیژ را برد. کراسنودار و سویا با 9 امتیاز شانس های اصلی صعود از این گروه هستند اما استاندارد لیژ شش امتیازی نیز هنوز امیدوار است.  تیم ترکیه ای نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 در گروه یازدهم، آستانا دو بریک جابلونک را از سر راه برداشت و دیناموکیف سه بریک رن را برد.آستانا و دیناموکیف با هشت امتیاز خود را از دو تیم دیگر در گروه جدا کردند. رن و چابلونک نیز با سه و دو امتیاز در رتبه های بعدی گروه قرار دارند.

مسابقات شش گروه نخست نیز از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شده است.

 انتهای پیام/ 

نتایج هفته چهارم لیگ اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژیرو حکم صعود چلسی را امضا کرد/لاتزیو در المپیکو راهی مرحله بعد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..