تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردمی شدن تبلیغ دین از تلاشهای سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛حجت الاسلام والمسلمین قمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: تبلیغ مردمی دین در اقصی نقاط کشور می تواند برای نجات جامعه و قرار گرفتن در مسیر تعالی موثر باشد.

وی با بیان این که کشور در شرایط سختی قرار دارد، افزود: مردم ما در چنین شرایط سختی مقابل دشمنان ایران خواهند ایستاد و سازمان تبلیغات اسلامی هم وظیفه دارد اسلام ناب را به مردم عرضه کند.

آیت الله نور مفیدی نیز با تاکید بر نقش مبلغان گفت: تربیت و پرورش مبلغان فرهیخته باید از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی ادامه داد: انتخاب و اعزام طلبه ها باید براساس نیاز و مخاطب انجام شود و باید مانند وزارت بهداشت نظام ارجاع برای مبلغین در نظر گرفت.

آیت الله نورمفیدی گفت: تبلیغ هیچ رنگی نباید به خود بگیرد جز رنگ اسلام و دفاع از اسلام و اگر بخواهد درگیر بازی های سیاسی شود خراب می شود.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم در این دیدارگفت: ما از نظر کمی در تعداد مبلغ و اعزام روحانی رشد داشتیم و به دنبال رشد کیفی مبلغان هستیم.

انتهای پیام/ح

تلاش در مردمی شدن تبلیغ دین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردمی شدن تبلیغ دین از تلاشهای سازمان تبلیغات اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..