تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ خودرو در محور چالدران - خوی گرفتار شدند

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1397/08/17 شناسه خبر: 1426431

رئیس جمعیت هلال احمر چالدران از گرفتار شدن ۷۰ خودرو در محور چالدران - خوی خبر داد‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، رضا حسن زاده اظهار داشت: بر اثر بارش ناگهانی برف ۷۰ خودرو بعلت لغزندگی محور چالدران - خوی گرفتار برف شده بودند.
وی، افزود: در راستای امدادرسانی به این افراد تیم امدادی پایگاه امدادی هلال احمر و یک تیم از شعبه امدادرسانی به کمک این افراد شتافتند‌.
رئیس جمعیت هلال احمر چالدران، عنوان کرد: همچنین یک مورد زایمان در بین افراد گرفتار شده نیز وجود داشت که با امدادرسانی اعضای هلال احمر توسط اکیپ امدادی انتقال و در بین راه به اورژانس تحویل داده شد.
وی، بیان کرد: همچنین یک دستگاه امبولانس گرفتار شده در جاده که در حال انتقال یک خانم باردار به بیمارستان خوی بود رهاسازی شد.
حسن زاده، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو که از جاده منحرف شده نیز امدادرسانی شده و راننده به دلیل داشتن جراحات سطحی به صورت سرپایی امداد رسانی شد.
وی، همچنین عنوان کرد: همچنین با همکاری رانندگان ۲۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف مجهز به زنجیر چرخ شدند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ خودرو در محور چالدران - خوی گرفتار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..