تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسا همچنان ارزشمندترین برند فوتبال

۷۹۴۵۱۴

۷۹ بازدید

چند روز پیش نشریه مارکا خبر از قرارداد هنگفت بین رئال مادرید و کمپانی آدیداس داد.

ورزش سه: چند روز پیش نشریه مارکا خبر از قرارداد هنگفت بین رئال مادرید و کمپانی آدیداس داد.

به ادعای مارکا، به زودی قراردادی بین رئال و آدیداس امضا خواهد شد که بر اساس آن، این کمپانی آلمانی به رئال سالانه 110 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. قراردادی که از 2021 تا 2030 معتبر خواهد بود و رئال را بالاتر از بارسا و یونایتد، معتبرترین برند فوتبال دنیا خواهد کرد. مارکا همچنین ادعا کرده است که آدیداس بر اساس یکسری بندهای متغیر، 40 میلیون یوروی دیگر نیز به رئال پرداخت خواهد کرد.

بارسا همچنان ارزشمندترین برند فوتبال

نشریه موندودپورتیوو اما بارسا را معتبرترین برند فوتبالی دنیا می داند. این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز گزارش داد که پس از امضا قرارداد جدید نایکی و بارسا در سال 2016، در حال حاضر این کمپانی آمریکایی سالانه 155 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت می کند.

در گزارش سالانه بخش اقتصادی بارسلونا ذکر شده است که دریافتی باشگاه از نایکی در سال 2018، 155 میلیون یورو(105 ثابت + 50 متغیر) بوده و با این تفاصیل حتی پس از محقق شدن قرارداد رئال و آدیداس، برند بارسا با ارزش ترین در دنیای فوتبال خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسا همچنان ارزشمندترین برند فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..