تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رییس سازمان تبلیغات کشور با خانواده شهید طاهری در گلستان

سایری معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت:حجت الاسلام والمسلیمن قمی عصر امروز به دیدار خانواده شهید طاهری نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری رفت و با آنها گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در این دیدار افزود: آیت‌الله طاهری از شخصیت های مهم و ممتاز در تاریخ مبارزات انقلابیون در این منطقه بوده است و نقشی اثر گذار داشته است.

وی ادامه داد: ما نیز باید این روزها با الگو گرفتن از آن بزرگواران با ایستادگی کردن در مقابل ظلم بیش از پیش خودمان را ثابت کنیم.

حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های استان گلستان در این دیدار گفت: آیت‌الله طاهری هیچگاه به منافقان باج نمی‌داد و همواره مدافع نظام جمهوری اسلامی بود. 

حجت الاسلام والمسلیمن قمی پس از دیدار با خانواده این شهید بزرگوار از پایگاه فرهنگی و اجتماعی محله انجیر آب گرگان دیدن کرد.

وی گفت: ایجاد چنین فضاهایی باعث مقابله با آسیب هایی مانند اعتیاد ، طلاق و فقر فرهنگی می شود.

وی افزود: بهره گیری از تعالیم دینی و مذهبی از مهمترین اهداف پایگاه های فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلیمن قمی بعد از بازدید از پایگاه فرهنگی و اجتماعی محله انجیر آب به دیدار نماینده ولی فقیه آیت الله نور مفیدی رفت.

انتهای پیام/ح

دیدار رییس سازمان تبلیغات کشور با خانواده شهدا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رییس سازمان تبلیغات کشور با خانواده شهید طاهری در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..