تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج جنوب استان اردبیل از بن‌بست

ساعت: 18:30 منتشر شده در مورخ: 1397/08/17 شناسه خبر: 1426421

استاندار اردبیل با تاکید برلزوم توسعه محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل تاکید کرد که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا خلخال و مناطق جنوبی استان از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر اکبر بهنام جو بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان خلخال با اشاره به نصب روزشمار افتتاح جاده کلور – درام در جنوب این استان افزود: این مسیر که خلخال را به منجیل در گیلان متصل خواهد کرد تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این روزشمار نشان می دهد که مسیر گردشگری و بسیار زیبای خلخال – کلور – درام - طارم - منجیل تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد، یادآور شد: علاوه بر این طرح کمربندی خلخال، جاده خلخال - اسالم، جاده پونل - جاده شال - ماجولان به سمت ماسوله نیز در این شهرستان انجام می شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه اجرا و تکمیل این پروژه ها به خروج منطقه جنوبی استان از بن بست منتج خواهد شد، بیان داشت: همه راه هایی که به استان منتهی می شود دارای گردنه و تونل هستند و مسافران در فصل زمستان با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند در حالی که مسیر جاده کلور- درام بدون گردنه پر پیچ و خم و بدون تونل بوده و مشکل برف گیری و مسدود شدن در زمستان را نخواهد داشت.

بازگشایی مسیرهای جدید بین 2 استان اردبیل و گیلان

وی تصریح کرد: همچنین این مسیر جزو مسیرهای گردشگری بوده و به لحاظ قرار گرفتن در کنار رودخانه در فصول مختلف سال جذابیت خاص داشته و برای مسافران تازگی خواهد داشت.

بهنام جو از تکمیل ۲۸ کیلومتر این جاده در سال آینده خبر داد و ادامه داد: پیمانکار این قطعه تلاش مضاعف می کند تا زیرسازی ۲۸ کیلومتر از سه راه جعفرآباد تا روستای درفت تکمیل و عملیات اسفالت ریزی انجام شود.

به گفته وی در این مسیر پنج دستگاه پل پیش بینی شده بود که سه مورد تکمیل شده و دو مورد دیگر نیز به سرعت در حال احداث است.

اتصال ماسوله به خلخال با تکمیل مسیر شال - ماسوله

استاندار اردبیل با اشاره به سایر طرح های راهسازی در جنوب استان اردبیل متذکر شد: ۳۵ کیلومتر جاده شال - ماسوله نیز در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد که تاکنون ۲۸ کیلومتر آن آسفالت و هفت کیلومتر زیرسازی شده و انتظار داریم اوایل سال آینده سهم استان در اجرای این طرح تکمیل شود.

وی با بیان اینکه ۱۶ کیلومتر این مسیر نیز توسط راه و شهرسازی استان گیلان ساخته می شود، تاکید کرد که با تکمیل و بهره برداری از این مسیر دو شهر گردشگری ماسوله در گیلان به شهرستان خلخال در استان اردبیل متصل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج جنوب استان اردبیل از بن‌بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..