تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هویت سیاسی شیعه مدیون امام رضا(ع) است

مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: همانطور که هویت علمی تشیع مدیون امام صادق(ع) است و شکل‌گیری هویت علمی شیعه به برکت مجاهدت‌های والای امام صادق(ع) تحقق پیدا کرده است، هویت سیاسی شیعه مدیون امام رضا(ع) است.

هویت سیاسی شیعه مدیون امام رضا(ع) است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: شاید زیباترین جمله ای که در این برهه زمانی می‌شود بیان کرد همان کلام امام(ره) است که فرمودند اصلا آستان قدس پایتخت ایران است؛ این جمله حضرت امام(ره) بیانگر بزرگی و منزلت آستان قدس رضوی و سعادتی است که نصیب ملت ایران شده است.

وی تصریح‌کرد: دوران امامت امام رضا (ع) به ویژه در دو سال آخر عمر شریف ایشان که به دوره ولایت‌عهدی معروف است دوران بسیار مهم و تاثیرگذاری در تاریخ امامت است.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: بخشی از عمیق‌ترین روایات در حوزه اختیارات و ویژگی‌های امام معصوم مربوط به دوران امام رضا(ع) است. خداوند به دست دشمنان شرایطی را رقم زد که با مدیریت عالمانه امام رضا (ع) این شرایط تحمیلی به فرصتی برای شناخت امامت تبدیل شد؛ بنابراین بی دلیل نیست که به امام رضا(ع) لقب عالم آل محمد را داده اند زیرا دانش و دانایی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مایه اقتدار شیعیان بوده است.

شفیعی بیان کرد: وجود حرم امام رضا(ع) در ایران یک فرصت استثنایی و بی‌بدیل است. مرقد ایشان نقطه استقرار و محور تحولات اجتماعی بوده و حرم امام رضا(ع) ضامن سعادت، کمال و رشد ماست.

او ادامه داد: هر ساله ۳۰ میلیون زائر به حرم مطهر امام رضا(ع)  مشرغ می شوند و با ایشان ارتباط معنوی برقرار می کنند. پیوند فرهنگ عمومی ما با امام رضا(ع) نیز مشخص است که تجلی این پیوند را می توانیم در نام‌گذاری‌های فرزندانمان مشاهده کنیم.

شفیعی تصریح کرد: همچنین در دوران دفاع مقدس بخشی از بهترین و موفق ترین عملیات نظامی رزمندگان ما به ویژه عملیات شکست حصر آبادان با نام مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) پیوند خورد و به فتح منتهی شد. امروز نیز پرچم انقلاب اسلامی و سکان هدایت این امت در دست فرزندی از خطه خراسان رضوی و آستان حضرت امام رضا(ع) مقام معظم رهبری است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609283

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هویت سیاسی شیعه مدیون امام رضا(ع) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..