تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی تأمین اجتماعی به داروخانه‌های کشور

بدهی زیاد سازمان بیمه تأمین اجتماعی به داروخانه‌های کشورجنیدی جعفری عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: خوشبختانه بیمه سلامت با پرداخت بدهی فروردین، اردیبهشت و خرداد سال 97 بخشی قابل توجه از طلب صنعت داروسازی را پرداخت کرده و در این بین بدهی ماه اسفند 96  به داروخانه‌ها پرداخت نشده است و و امیدواریم این مسئله نیز هرچه سریعتر انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین داروخانه‌های کشور بدهی خود را  از نیروهای مسلح دریافت کرده‌اند و در حال حاضر مشکل اصلی داروخانه‌های کشور، بدهی سازمان بیمه تأمین اجتماعی است.

افزایش 9 درصدی قیمت دارو در سال 97

جنیدی جعفری افزود: قیمت دارو به طور متوسط 9 درصد افزایش داشته است و نیازهای جانبی مانند بسته‌بندی دارو از مشکلات جدی صنعت داروسازی است که هزینه‌هایی بالا را در پی داشته است.

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان تهران اظهار کرد: انجمن داروسازان تهران برای مقابله با هر گونه مشکل یا تحریم از سوی دشمنان برنامه‌ریزی‌هایی خوب را در جهت رفع کمبود احتمالی انجام داده است و تا به امروز با مسئله جدی درگیر نیستیم.

جنیدی جعفری یادآوری کرد: بدهی بیمه تأمین اجتماعی در دراز مدت کاهش سرمایه در گردش و نبود نقدینگی جهت تولید دارو را ایجاد می‌کند و مسئولان سازمان باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی تأمین اجتماعی به داروخانه‌های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..