تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناجا 13هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ نیروهای مسلح آماده پاسداری از امنیت کشور

ساعت: 14:39 منتشر شده در مورخ: 1397/08/17 شناسه خبر: 1426350

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب اسلام، مردم و کشور کرده است که پنج هزار در مرزهای جمهوری اسلامی و در راه امنیت این کشور به شهادت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تشییع شهید نورخدا موسوی گفت: شهید در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت 10 سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد، بعد از مجروحیت،10سال در حالت نباتی زندگی کرد.  

وی با ابراز اینکه خداوند متعال اجر خانواده سید را خواهد داد افزود: باید به خانواده این شهید بزرگوار به همسر صبور و فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.  

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: نگهداری از جانباز صد درصد نورخدا موسوی جز با نیت پاک الهی و عشق و اراده به خاندان نبوت و عترت محقق نمی شد از این بابت باید قدردان این خانواده بزرگوار باشیم.  

سردار اشتری با اظهار اینکه امروز امنیت کشور ما به واسطه خون شهیدان والا مقام است و ما مدیون شهید نورخدا موسوی و خانواده های شهدا هستیم عنوان کرد: اگر توجه به اتفاقات رخ داده در کشورهای همسایه داشته باشیم می بینیم که غرق درنعمت الهی هستیم و این امنیت بزرگترین نعمت است که در اختیار مردم ما قرار گزفته است.  

وی با اشاره به تعداد هشت هزار شهید ناجا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب اسلام و مردم و کشور کرده است که پنج هزار در مرزهای جمهوری اسلامی و در راه امنیت این کشور به شهادت رسیدند.  

فرمانده ناجا با اشاره به سخنان رهبری فرمودند کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند گفت: نمونه بارز و شاخص مجاهد فی سبیل الله شهید نورخدا موسوی است. 

سردار اشتری بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه و بسیج مردمی و نیروی انتظامی همه و همه برای امنیت این مرز و بوم و پاسداری از ارزش های اسلامی آماده هستند در کنار مردم این ارامش و امنیت را ارتقا بدهند. 

وی با اشاره اظهارات نسنجیده و بی اعتبار رئیس جمهور آمریکا و تهدید مردم در روز ۱۳ آبان گفت: امروز افتخار ما این است که رزمندگان ما نیروهای مسلح ،مسئولین و مردم عزیز گوش به فرمان رهبری هر توطئه ای را خنثی می کنند همانطوری که امسال یکی از بی نظیرترین راهپیمایی ها را در روز ۱۳ آبان داشتیم. 

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:دشمن نمی داند با چه ملتی طرف است دشمن هنوز درکی از خانواده شهدا و مردم عزیز و رزمندگان ما ندارد اگر می دانست با چه مردمی طرف است این حرف ها را نمی زد و باعث بی ابرویی برای کشورش نمی شد. 

سردار اشتری اذعان داشت:همانطوری که رهبری فرمودندانقلاب راه خود را با سرعت بیش تر ادامه خواهد داد و دشمن در عرصه جنگ اقتصادی شکست می خورد چنانکه در جنگ نظامی شکست خورد.  

وی با اشاره به این که رهبری در ایام ماه رمضان جویای احوال سید نور خدا موسوی بودند خاطرنشان کرد:رهبری در پیامی فرمودند سلام من را به مردم لرستان و خانواده شهید بزرگوار برسانید و از قول من تسلیت عرض کنید.  

سردار اشتری اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که فرمانده ،رهبر و ولی داریم که با توجه به کثرت کار توجه لازم را به شهدا و جانبازان و خانواده آن ها دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناجا 13هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ نیروهای مسلح آماده پاسداری از امنیت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..