تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرجانه گلچین امشب به تلویزیون می‌آید

۷۹۴۴۰۵

۲۳۵ بازدید

با به پایان رسیدن ماه صفر برنامه های جدید تلویزیون آغاز می‌شوند، برنامه «درجه یک» امشب با حضور مرجانه گلچین روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

خبرآنلاین: با به پایان رسیدن ماه صفر برنامه های جدید تلویزیون آغاز می‌شوند، برنامه «درجه یک» امشب با حضور مرجانه گلچین روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

برنامه تلویزیونی «درجه یک» به کارگردانی میلاد شیران و با اجرای پدرام کریمی امشب بعد از خبر ساعت ۱۹ با حضور مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون از شبکه یک سیما پخش می شود.

مرجانه گلچین امشب به تلویزیون می‌آید

گلچین امشب در گفتگو با پدرام کریمی درباره فعالیت‌های حال حاضر خود صحبت می کند. «درجه یک» از هفته آینده و با فرا رسیدن ایام ربیع‌الاول، جمعه شب‌ها روی آنتن می رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی داریوش دلیری با آغاز ماه ربیع‌الاول فضای متفاوت‌تری خواهد داشت و در قسمت‌های آتی آن قرار است چهره‌های شاخصی در استودیو حضور داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرجانه گلچین امشب به تلویزیون می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..