تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو: منچستر مستحق برد نبود

۷۹۴۴۰۰

۹۶۲ بازدید

ستاره پرتغالی یوونتوس پس از شکست مقابل منچستر یونایتد اعلام کرد که تیم انگلیسی اصلا مستحق برد نبود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچستر یونایتد بود که با وجود حملات متعدد بیانکونری در نهایت منچستریونایتد به 2 گل رسید تا با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشد.

رونالدو پس از این بازی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: لیگ قهرمانان اروپا رقابتی خاص است. ممکن است شما جلو بیفتید اما نباید احساس راحتی داشته باشید چون هر چیزی می تواند در این رقابت اتفاق بیفتد. ما سوار بر بازی بودیم و 2 تا 3 فرصت قطعی برای تمام کردن بازی داشتیم اما ما در نهایت تاوان عدم تمرکزمان را دادیم.

وی افزود: منچستر چیزی از خودش نشان نداد که مستحق برد باشد اما 2 گل به ثمر رساندند. دوست ندارم از شانس صحبت کنم چون شما باید به دنبال شانس باشید این بار این برد هدیه ای از ما برای آنها بود. شکست خوب نیست اما ما همچنان صدرنشین گروه هستیم. تیم عملکرد خوبی داشت و باید بازیکنان سرشان را بالا بگیرند. بدون شک ما به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

ستاره پرتغالی درباره گل زیباش گفت: در رختکن فرصت این را داشتم تا گلم را دوباره ببینم. به نظرم گل زیبایی نبود. من حرکت خوبی داشتم و خوب شوت زدم. اما ما در این بازی خوب نبودیم چون می توانستیم 3 تا 4 گل بزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو: منچستر مستحق برد نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..