تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر حقوق بشر نباشید، برای ظهور دعا کنید

نقوی حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان سعودی از ششم فروردین سال 1394 به منظور مقابله با انقلاب مردم یمن به این کشور حمله نظامی کرد و در این حملات شهرها و مناطق غیرنظامی یمن را بمباران می‌کند که موجب کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیون ها نفر دیگر شده است. این جنایت سعودی‌ها در زیر سایه حمایت کشورهای غربی و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و مجامع بین‌الملی در حال رخ دادن است.

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که بیش از 6 هزار کودک از ابتدای جنگ علیه یمن در سال 2015 میلادی تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند و هر ده دقیقه یک کودک در یمن به دلیل بیماری‌هایی که قابل پیشگیری هستند می‌میرد.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب توییتری خود، با انتقاد از سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و شورای امنیت در قبال جنایات عربستان سعودی در یمن، اظهار داشت منتظر حقوق بشر نباشید، برای ظهور دعا کنید.

نقوی حسینی در توییتر نوشت:

«در هرجای دنیا اگر کودکی درحمله‌ای به قتل رسیده بود، شورای امنیت قطعنامه حمله به آن کشور را صادر می‌کرد اما در یمن بیش از ۶هزار کودک معصوم با بمب‌های آمریکایی قتل‌عام شده ولی آمریکا نه تنها علیه عربستان حرفی نمی‌زنند، شورای امنیت نیز خاموش است.

منتظر حقوق بشر نباشید، برای ظهور دعا کنید.»

نقوی حسینی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر حقوق بشر نباشید، برای ظهور دعا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..