تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد کامیون با پراید در آق قلا ۲ کشته بر جای گذاشت

آق قلا- رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: برخورد کامیون با پراید در آق قلا دو کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ علی عبدی اظهار کرد: بعدازظهر چهارشنبه در جاده انبارالوم آق قلا به گنبدکاووس یک کامیون به یک خودروی پراید برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه که به علت انحراف به چپ خودروی پراید روی داد، راننده و سرنشین آن ابتدا مجروح شدند اما به دلیل این که رهاسازی آن ها به علت جمع شدن خودروی پراید طول کشید، فوت کردند.

عبدی با بیان این که خودروی پراید مقصر حادثه بود گفت: با توجه به رانندگی و لغزنده بودن جاده ها رانندگان باید به هشدارهای پلیس توجه کرده و مقررات را رعایت کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد کامیون با پراید در آق قلا ۲ کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..