تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ی سالاد سبز

طرز تهیه ی سالاد سبز خوشمزه و سالم

طرز تهیه سالاد

مواد لازم :

 سيب‌ زميني پخته و نگيني خردشده  500 گرم  نخود فرنگی پخته  500 گرم  ماست چكيده  دو پيمانه  شويد ريزشده  يك پيمانه  نمك و فلفل به ميزان لازم

طرز تهيه:
سيب‌زميني‌هاي پخته را با نخودفرنگي مخلوط كرده و بعد ماست و شويد، نمك و فلفل را اضافه كنيد و پس از مخلوط كردن در يك ظرف مناسب ريخته با شويد تزئين كرده و در يخچال نگهداري كنيد.

همچنین بخوانید : طرز تهیه سالاد برنج

دستور دوم

طرز تهیه سالاد ترکیه ای خوشمزه

یک نوع سالاد سبز دیگر وجود دارد که خیلی خوشمزه است. سالاد سبز ترکیه ای از سبزیجات سبز رنگ تهیه می شود. این سالاد برای شام سبک مفید است.

سالاد سبز

مواد لازم سالاد سبز ترکی

سالاد سبز

۱ عدد کاهو
نصف خیار بزرگ یا یک عدد خیار کوچک
۱ عدد گوجه فرنگی بزرگ
¼ فلفل دلمه ای سبز
¼ فلفل دلمه ای قرمز
½ پیاز
۱ حبه سیر
آب یک عدد لیمو
۱ قاشق چای خوری نمک
½ قاشق چای خوری پودر فلفل سیاه
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۶ الی ۸ برگ نعناع تازه
جعفری تازه
½ قاشق چای خوری سماق
پنیر فتا و زیتون سیاه

طرز تهیه سالاد سبز ترکی

کاهو را خرد نمایید هسته های خیار را خارج کنید و با گوجه فرنگی خرد کنید. فلفل ها را باریک و به شکل خلال خرد کنید. پیاز را مانند تصویر خرد کنید و در پایان تمام مواد را با هم ترکیب کنید.

سالاد سبز

سس سالاد » ابتدا سیر را ریز ریز خرد کنید. آبلیمو، نمک، فلفل و روغن زیتون را به آن اضافه کنید و هم بزنید. نعناع و جعفری را به صورت ریز خرد کنید و اضافه کنید.

سالاد سبز

سس را به موادی که داریم اضافه کنید و هم بزنید تا سس به تمام سالاد برسد. در آخر پنیر فتا و زیتون سیاه را تزیین کنید و آن را میل کنید.

سالاد سبز همچنین بخوانید : طرز تهیه سالاد تابستانی ایتالیایی و یونانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ی سالاد سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..