تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت مدیر و رئیس چیست؟

یک رئیس با یک مدیر در محیط کار چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ در زیر می‌توانید ۸ تصویر را ببینید که این تفاوت بین دو رهبر گروهی خلاق و ترسو را به نمایش می‌گذارد.

وب‌سایت گجت نیوز – معین کریمی: یک رئیس با یک مدیر در محیط کار چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ در زیر می‌توانید ۸ تصویر را ببینید که این تفاوت بین دو رهبر گروهی خلاق و ترسو را به نمایش می‌گذارد.

مایکل اسکات، یک شخصیت داستانی در سریال The Office محصول شبکه‌ی ان بی سی است که استیو کارل آن را بازی کرده است. مایکل شخصیت مرکزی این سریال است و از فصل‌های ۱ تا ۷ به عنوان مدیر شعبه شرکت توزیع کاغذ Scranton فعالیت می‌کرد.

وقتی مایکل اسکات پرسیده شد که آیا باید کارکنان اداره آن را دوست داشته باشند یا از آن بترسند،‌ اینچنین پاسخ داد: «ساده است. هر دو آن‌ها. من می‌خواهم مردم همانقدر که دوستم دارند، از من بترسند». این درحالیست که مایکل رئیس موفقی نبود.

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

احترام گذاشتن در محل کار نباید از روی ترس به وجود بیاید. این ساده است، اما تصاویر یک محل کار خلاقانه نشان می‌دهد که بین یک مدیر و یک رئیس تفاوت‌هایی وجود دارد. همه‌ی ما لزوما هنگام شنیدن کلمه‌ی «رئیس» ذهنیت بدی پیدا نمی‌کنیم، اما این تصاویر که در زیر مشاهده می‌کنید می‌توانند تفاوت دو کلمه‌ی فرمانده و رئیس را به خوبی نشان دهند. یک رئیس بر کارمندان خود حکومت می‌کند، در حالی که یک مدیر از فواید به کارگیری کارمندان به عنوان یک تیم، آگاه است.

تفاوت‌های یک مدیر با یک رئیس در محیط کار

مدیر: قدرت بخشیدن – رئیس: بهره بردن

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

 

مدیر: راه حل – رئیس: سرزنش

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

مدیر: بزن بریم! – رئیس: برو!

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

مدیر: ما – رئیس: من

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

مدیر: پرسیدن – رئیس: امر کردن

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

مدیر: نشان می‌دهد چطور انجام می‌شود – رئیس: می‌داند چطور انجام می‌شود

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار

مدیر: اعتبار بخشیدن – رئیس: اعتبار گرفتن

تفاوت مدیر با رئیس در محیط کار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت مدیر و رئیس چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..