تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار: داور بازی با ناپولی به من بی‌احترامی کرد

۷۹۴۱۹۷

۱۵۸۴ بازدید

نیمار بعد از تساوی 1-1 تیمش PSG در مقابل ناپولی از داور بازی، بیورن کویپرز که در دقیقه‌ی 90 به او کارت زرد نشان داده بود به شدت انتقاد کرد و او را به بی‌احترامی به خود متهم کرد.

ورزش سه: نیمار بعد از تساوی 1-1 تیمش PSG در مقابل ناپولی از داور بازی، بیورن کویپرز که در دقیقه‌ی 90 به او کارت زرد نشان داده بود به شدت انتقاد کرد و او را به بی‌احترامی به خود متهم کرد.

 نیمار که دیشب یکی از بهترین بازیکنان PSG در میدان بود بعد از پایان 90 دقیقه‌ی وقت قانونی بازی و در وقتهای اضافه درحالیکه منتظر بود تا یک ضربه‌ی آزاد را شلیک کند از طرف داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. نیمار در حالیکه منتظر زدن ضربه‌ی ایستگاهی بود با اشاره به کویپرز فهماند که بازیکنان ناپولی فاصله‌ی قانونی را رعایت نکرده‌اند.

اما چیزی نگذشت که داور مسابقه به وینگر PSG به دلیل جر و بحث کردن با داور کارت زرد نشان داد. نیمار هم با تشویقی کنایی و همراه با نیشخند واکنش خود را به این حادثه نشان داد.

PSG در نهایت نتوانست گلی به ثمر برساند و نتیجه‌ی بازی با تساوی به پایان رسید. نیمار بعد از بازی از کارت زردی که دریافت کرده بود ناراحت و عصبانی بود و خطاب به خبرنگاران گفت:" داور حرفی به من زد که نباید می‌زد. او به من بی‌احترامی کرد".

گل تساوی ناپولی از روی یک ضربه‌ی پنالتی جنجالی بدست آمد و بازیکنان پاری سن ژرمن معتقد بودند خوزه کایخون قبل از آنکه در محوطه‌ی جریمه روی زمین بیفتد، در آفساید قرار داشته است. اما پنالتی پابرجا ماند تا اینسینیه توپ را گل کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

برنات در نیمه‌ی اول گل اول بازی و پاری سن ژرمن را به ثمر رسانده بود. توماس توخل سرمربی PSG بعد از بازی گفت:" پنالتی ناپولی روی موقعیتی بدست آمد که قبل از آن آفساید بود. از این گذشته داور باید یک پنالتی به نفع ما می‌گرفت. اگر این دو تصمیم به درستی اتخاذ می‌شد نتیجه‌ی بازی به کلی تفاوت می‌کرد. ولی با اینحال ما باید نتیجه را همینطور که هست بپذیریم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار: داور بازی با ناپولی به من بی‌احترامی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..