تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه مجروح شدن شهید سید نورخدا موسوی در درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی +فیلم/ حمله مرگبار شیر باغ وحش به گردشگر! +فیلم/ غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در پلی استور + آموزش تصویری

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

حمله مرگبار شیر باغ وحش به گردشگر! +فیلم

مرد جوانی که از پشت حفاظ آهنی باغ وحش مورد حمله یک شیر قرار گرفته بود از خطر گریخت.

لحظه مجروح شدن شهید سید نورخدا موسوی در درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی +فیلم

ویدئوی لحظه مجروح شدن شهید سید نورخدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد که شب گذشته به یاران شهیدش پیوست را مشاهده می‌کنید.

زوایایی پنهان از عمق فاجعه در وضعیت بحرانی یمن +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که عمق فاجعه و بحران ناشی از حملات متعدد عربستان به مردم مظلوم یمن را به تصویر می‌کشد.

گردش خطرناک پدر چینی با کودکانش +فیلم

پدر چینی که تحمل شنیدن صدای کودکانش را نداشت، با یک روش خطرناک آنها را به گردش برد.

اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد

مسئولان سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت که امروز آغاز می‌شود، اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی خواهند کرد.

تصاویر و والپیپر‌های زیبا به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت فرا رسیدن رحلت رسول اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن(ع) والپیپرهایی را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.

پست اینستاگرامی داریوش یزدانی درباره رفتنش به استقلال

داریوش یزدانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، احتمال درست بودن خبر پیوستنش به استقلال را قوت بخشید.

پویش مجازی #مقاومت_جواب_میدهد به راه افتاد +تصاویر

همزمان با شروع دور جدید تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان کاربران فضای مجازی پویش #مقاومت_جواب_میدهد را به راه انداختند.

عکس‌نوشته‌های زیبا به مناسبت ۲۸ ماه صفر

به مناسبت فرارسیدن رحلت رسول اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن(ع) عکس‌نوشته‌هایی زیبا ویژه این روز را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده‌ایم.

غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در پلی استور + آموزش تصویری

در این مطلب روش بسیار آسانی به شما آموزش می‌دهیم که به راحتی بتوانید به روز رسانی خودکار نرم‌افزارها در گوگل پلی استور را غیرفعال کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه مجروح شدن شهید سید نورخدا موسوی در درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی +فیلم/ حمله مرگبار شیر باغ وحش به گردشگر! +فیلم/ غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در پلی استور + آموزش تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..