تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف در جاده های زنجان ۲ کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت

زنجان-رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت.

تصادف در جاده های زنجان ۲ کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ عباس مظفری اظهار داشت: شامگاه سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ برخورد چهار دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در آزادراه زنجان به قزوین، یک مصدوم برجا گذاشت و علت وقوع این تصادف هم بی‌احتیاطی و عدم رعایت فاصله طولی بوده است. 

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه اتوبوس در آزادراه زنجان به قزوین هم یک مصدوم برجا گذاشت و علت تصادف هم خواب‌آلودگی راننده بوده است. 

مظفری ابراز کرد: برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در آزادراه زنجان به تبریز هم سه مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت و علت تصادف هم نقص فنی خودرو بوده است. 

وی تأکید کرد: ساعت  ۱۲:۳۰ چهارشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در آزادراه زنجان به تبریز هم یک کشته و دو مصدوم برجا گذاشت و علت وقوع تصادف هم عدم توجه به جلو بوده است.    

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609207

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف در جاده های زنجان ۲ کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..