تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ایران به عراق چقدر رشد کرد؟

بررسی آمارهای تجارت خارجی کشور نشان میدهد در ۷ ماهه نخست سال جاری صادرات محصولات پتروشیمی نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۴ درصدی رو به رو بوده است. این در حالی است که در این مدت صادرات میعانات گازی با افت ۳۱ درصدی مواجه شده است.

جدول تجارت هفت ماهه

همچنین در این مدت کشور عراق با رشد  صادرات  ۵۴ درصدی در صدر کشورهای وارد کننده از ایران قرار گرفته است. در این مدت ۵.۷ میلیارد دلار صادرات به کشور عراق انجام شده که حدود ۳۵۰ میلیون دلار بیشتر از صادرات به کشور چین بوده است. گفتنی است در این مدت  صادرات به افغانستان حدود ۱.۸ میلیارد دلار بوده که رشد ۲۳ درصدی را تجربه کرده است.

جدول تجارت هفت ماهه

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ایران به عراق چقدر رشد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..