تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری و تیراندازی در خوزستان؛ پنج مرد مصدوم شدند

این درگیری حدود ساعت 12 ظهر امروز رخ داد که در این درگیری پنج نفر مرد مصدوم و به بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل شدند.
این مصدومان پس از اقدامات درمانی، برای ادامه درمان با چهار دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان این درگیری که دلیل آن اختلافات ملکی بوده، یکی از طرفین درگیری اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرد که پس از این تیراندازی عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.
سرهنگ عسگر شهنیان پور افزود: طرفین درگیری از جمله فرد تیرانداز توسط عوامل انتظامی دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه آرامش و امنیت در محل درگیری برقرار است، اظهار داشت: پرونده مقدماتی این درگیری تشکیل و سلاح به کار رفته کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: با افرادی که قصد برهم زدن امنیت و نظم عمومی را دارند، با جدیت برخورد می شود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

45231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری و تیراندازی در خوزستان؛ پنج مرد مصدوم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..