تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی گرفتن چهار دختر در یک نمایشگاه هنری حادثه ساز شد!

چهار دختر در زمان گرفتن عکس سلفی با یک دیواره در یک نمایشگاه آثار هنری در روسیه بودند که سهل‌انگاری این افراد باعث بروز حادثه شد

سلفی در یک نمایشگاه هنری حادثه آفرید

 برخورد چهار دختر در زمان گرفتن عکس سلفی با یک دیواره در نمایشگاه آثار هنری در روسیه باعث آسیب دیدن تابلوهایی از دالی و گویا شد.

بنابر اعلام یورونیوز، برخورد چهار دختر در زمان گرفتن عکس سلفی با یک دیواره در یک نمایشگاه آثار هنری در روسیه حادثه آفرید. سهل‌انگاری این افراد سبب شد دیواره‌ای که روی آن آثاری از «سالوادور دالی» و «فرانسیسکو گویا»، نقاشان شهیر اسپانیایی بود، فرو بریزد.

این حادثه در مرکز هنرهای بین‌المللی یکاترینبورگ روسیه رخ داد.

خبرگزاری روسی تاس در گزارشی اعلام کرد که هر دو نقاشی باید از سوی کارشناسان هنری بررسی و میزان آسیب‌های وارده به آنها تخمین زده شود.

کارکنان موزه گفته‌اند که احتمالا به نقاشی گویا آسیبی وارد نشده و تنها قاب و شیشه آن شکسته در حالی که به نظر می‌رسد به نقاشی دالی آسیب جدی وارد شده است.

نام این قطعات هنری و میزان ارزش آنها مشخص نیست و تحقیقات پلیس برای روشن شدن این موضوع همچنان ادامه دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی گرفتن چهار دختر در یک نمایشگاه هنری حادثه ساز شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..