تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه نفر از عوامل صدور ویزای جعلی اربعین در اهواز دستگیر شدند

سه نفر از عوامل صدور ویزای جعلی اربعین در اهواز دستگیر شدند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  حسینی پویا دادستان مرکز استان خوزستان گفت:  سه نفر از عاملان صدور ویزای جعلی اربعین در اهواز دستگیر و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: متهمان از شکات پول دریافت می‌کردند و به جای مراجعه به کنسولگری عراق و دریافت ویزا از طریق قانونی، ویزای جعلی صادر می‌کردند که سه نفر از عاملان صدور ویزای جعلی اربعین دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان مرکز استان خوزستان گفت: دراین پرونده که ۳۰۰ نفر شاکی دارد با پیگیری بازپرس پرونده و اداره آگاهی پول تعدادی از شکات اعاده شده و تلاش برای دستگیری سایر متهمان و احقاق حقوق شکات و اخذ وجوه گرفته شده توسط متهمان ادامه دارد.


این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: از متهمان تعدادی ویزا و مهر جعلی کشف و ضبط شده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/س

دستگیری صادر کنندگان ویزای جعلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه نفر از عوامل صدور ویزای جعلی اربعین در اهواز دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..