تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بختیاری زاده: باید به حریفان تیم ملی امید با احترام نگاه کنیم/ کارمان در تهران راحت‌تر نیست، اما شانسمان بیشتر است

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره همگروهی تیم ملی فوتبال امید ایران با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان در گروه سوم مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: با وجود اینکه بازی هایمان در تهران برگزار می شود و از شرایط میزبانی استفاده می کنیم اما از همین حالا نباید خود را صعود کرده بدانیم. به هر حال هر چهار تیم برای صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک تلاش می کنند و نباید یمن و ترکمنستان را دست کم بگیریم. تیم های ایران و عراق تا حدی از هم شناخت دارند چراکه پیش از بازی های آسیایی ۲ بار با این تیم بازی کردیم. در کل باید به تمام حریفانمان با احترام نگاه کنیم.

او درباره راحت تر شدن کار تیم ملی امید ایران با توجه به میزبانی رقابت های این گروه گفت: کار ما راحت تر نمی شود بلکه فقط نسبت به تیم های دیگر شانسمان برای صعود بیشتر است. با این وجود در جریان بازی ها اتفاقاتی رخ می دهد که امکان دارد به ضرر تیم تمام شود. مهم تر از میزبانی اینست که حرفه ای باشیم و برای صعود تلاش کنیم چراکه اگر از قبل خودمان را صعود کرده بدانیم برای تیم ملی امید خطرناک است. برای صعود از مرحله اول باید در هر ۳بازی با تمام وجود بازی کنیم.

بختیاری زاده درباره نیاز تیم ملی امید به برگزاری بازی های تدارکاتی متناسب با ۲ تیم عرب و یک تیم آسیا میانه که با آنها هم گروه شده است، توضیح داد: بی شک باید شرایط آماده سازی خوبی داشته باشیم. در مراحل آماده سازی جدا از تمرینات و برگزاری اردو،بازی های تدارکاتی متناسب با رقبای اصلی مان اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بازی های دوستانه خوبی برای تیم ملی امید درنظر گرفته شود.

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره برگزاری دیدار تدارکاتی با عمان گفت: این موضوع به تیم ما کمک زیادی می کند چراکه بچه هایمان می توانند مقابل عمان که یکی از تیم های خوب در رده پایه فوتبال آسیا است به میدان بروند. از طرفی این بازی در افزایش شناخت مربیان، روند آماده سازی تیم و هماهنگی بازیکنان تاثیر گذار است.

بختیاری زاده درباره لزوم صدرنشینی تیم ملی ایران در گروه سوم رقابت های مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن تصریح کرد: با احترام به هر ۳ تیم تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم. پتانسیل این کار را هم داریم چراکه بازیکنانمان کیفیت بالایی دارند و از همین حالا هم باید شکل بازی و نفرات تاثیرگذار عراق، ترکمنستان و یمن را زیر نظر داشته باشیم. روحیه تیم ملی امید ایران باید به شکلی باشد که با منطق فوتبالی به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی شویم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ۲۷ آبان وارد عمان می‌شود استیلی ۱۵ آبان راهی مالزی می‌شود دعوت از 30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال امید

انتهای پیام/

اظهارات بختیاری زاده درباره همگروه های تیم فوتبال امید ایران در المپیک 2020



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بختیاری زاده: باید به حریفان تیم ملی امید با احترام نگاه کنیم/ کارمان در تهران راحت‌تر نیست، اما شانسمان بیشتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..