تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفلاکس معده را با این دانه‌های سیاه درمان کنید/ راهکاری برای ترک عادت جویدن ناخن/ چربی خون را با گیاهی خوشبو کاهش دهید/ نسخه‌ای طلایی برای رفع مشکلات پوستی

ناخن جویدن وضعیتی حاد و نگران کننده نیست و اغلب این عادت به مرور زمان از بین می‌رود و خود به خود حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

درمان رفلاکس و زخم معده با تخم شربتی

 تخم شربتی یک خنک کننده  عالی برای بدن است زیرا آب را جذب و به بدن آبرسانی می‌کند؛ اگر از اسیدی بودن معده خود رنج می‌برید تخم شربتی را می‌توانید به آب میوه‌ها اضافه کنید چرا که می‌تواند التهاب معده ناشی از اسید را کاهش دهد و علائم بیماری رفلاکس معده به مری را بهبود دهد، رفلاکس اسیدی می‌تواند فرد را در برابر زخم معده آسیب پذیر کند، تحقیقات نشان داده است که مصرف تخم شربتی و سایمتیدین فرسایش معده را کاهش می‌دهد.

////

شوید و کاهش کلسترول

محققان طب سنتی معتقدند برگ‌های شوید می‌تواند موجب کاهش کلسترول شود، مطالعه‌ای در این حوزه روی موش‌ها انجام گرفته و مشخص شده است که مصرف عصاره و قرص شوید در موش‌هایی با کلسترول بالا باعث ایجاد اثرات مثبت روی پروفایل لیپیدی آن‌ها شده است، علاوه بر آن اثرات شوید روی آنزیم‌های کبد، بیان ژنی و فعالیت عمومی آنزیم‌ها هم تاثیرات مثبتی نشان داده است، جالب است بدانید که شوید کلسترول و سطح تری گلیسیرید را کاهش می‌دهد.

////

راهکارهایی برای درمان ناخن جویدن

ناخن جویدن یک وضعیت حاد و نگران کننده نیست و این عادت اغلب به مرور زمان از بین رفته و خود به خود حل نمی‌شود؛ بنابراین ممکن است در موارد خفیف درمان خاصی لازم نباشد زیرا در موارد خفیف، ناخن جویدن منجر به عواقب جسمی یا اجتماعی مهمی نمی‌شود؛ یکی از راه‌ها استفاده از داروی جلوگیری از خوردن ناخن است، یکی دیگر از راه‌ها ترک عادت است همچنین می‌توان بر روی ناخن مواد تلخ زد تا این کار از سر بی‌افتد.

////

کیست واژن از پیشگیری تا درمان

چند نوع کیست واژن وجود دارد، شایع‌ترین نوع شامل کیست‌های داخل واژن، کیست مجرای گارتنر و کیست‌های بارتولین است؛ تومورهای خوش خیم در واژن ممکن است شبیه به کیست‌ها باشند؛ کیست واژن داخلی شایع‌ترین نوع کیست‌های واژنی است این نوع کیست به وسیله زخم دیواره واژن ایجاد می‌شود و ممکن است به هنگام زایمان یا پس از جراحی ایجاد شود، کیست مولرین نوع دیگری از کیست است که در نتیجه مواد باقی هنگام رشد جنین شکل می‌گیرد.

////

درمان کبدی مشکلات پوستی

بعضی از مشکلات پوستی ناشی از عملکرد کبد هستند مثل کبودی زیر چشم، کدر بودن پوست صورت، جوش‌ها و غیره؛ برای درمان این مشکل راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آن‌ها استفاده از شیر است، یک لیتر شیر را داخل ظرفی بریزید و بگذارید روی شعله تا جوش بیاید وقتی جوش آمد شعله را کم کنید و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید یا آبلیمو داخل آن بریزید و بگذارید بجوشد، در نهایت این محلول را هر روز یک لیوان میل کنید تا هم کبد  و هم مشکلات پوستی درمان شود.

////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفلاکس معده را با این دانه‌های سیاه درمان کنید/ راهکاری برای ترک عادت جویدن ناخن/ چربی خون را با گیاهی خوشبو کاهش دهید/ نسخه‌ای طلایی برای رفع مشکلات پوستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..