تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شامی تن ماهی، یک شام سبک، یک پیش غذای شیک

 ماهی ها کلا جزء غذاهای پر خاصیت به حساب می آیند، در این مطلب می خواهیم به شما طرز تهیه یک شامی متفاوت و جدید با تن ماهی را آموزش دهیم. اگر دوست دار تن ماهی هستید این دستور تهیه را به هیچ عنوان از دست ندهید

شامی تن ماهی

بیشتر بدانید : طرز تهیه شامی با سس رب انار

مواد لازم برای تهیه شامی تن ماهی 2 عدد سیب‌زمینی متوسط یک قوطی تن ماهی عدد تخم مرغ 3 ساقه پیازچه 2 قاشق سوپ خوری ریحان خردشده یک حبه سیر نمک و فلفل و زرد چوبه به مقدار لازم آرد یا پودر سوخاری به مقدار لازم روغن به مقدار لازم طرز تهیه شامی تن ماهی سیب‌زمینی‌ها را بپزید و درظرفی رنده کنید اما دقت کنید نباید سیب‌زمینی‌ها به صورت پوره نرم شود. روغن تن ماهی را کاملاً بگیرید و گوشت آن را باچنگال له کنید. تن ماهی را به سیب‌زمینی اضافه کنید.همه سبزیجات شامل پیازچه و ریحان خرد شده را به مخلوط سیب‌زمینی و تن ماهی بیفزایید. تخم مرغ، سیر له شده، نمک، فلفل و زردچوبه را به مخلوط شامی تن ماهی اضافه کنید و با چنگال مخلوط را هم بزنید تا مواد یکدست شود. از مواد به اندازه یک گلوله بردارید و با دست آن را پهن کنید به طوری که شکل دایره‌ای به ضخامت ۲ سانتیمتر بگیرد. دو طرف شامی تن ماهی را با آرد یا پودر سوخاری بپوشانید و در روغن سرخ کنید.

نکته: برای اینکه سیب‌زمینی به شکل پوره در نیاید صبر کنید تا خنک شود سپس آن را رنده کنید.

بیشتر بدانید : شامی کباب مرغ، یک افطار مقوی برای ماه رمضان

 بیشتر بدانید : شامی پوک

 بیشتر بدانید : شامی بلغور، یک غذای سبک برای افطار ماه رمضان

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : روزنامه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شامی تن ماهی، یک شام سبک، یک پیش غذای شیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..