تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب شکایت پرسپولیس از باشگاه کاشیما

۷۹۴۱۱۱

۲۷۹۹ بازدید

یک رسانه ژاپنی شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه کاشیما به خاطر ورود یک تماشاگر به زمین و همچنین احتمال جریمه تیم ژاپنی را منعکس کرده است.

خبرگزاری مهر: یک رسانه ژاپنی شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه کاشیما به خاطر ورود یک تماشاگر به زمین و همچنین احتمال جریمه تیم ژاپنی را منعکس کرده است.

در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما در ژاپن که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم کاشیما تمام شد، یک تماشاگر در نیمه نخست بدون آنکه مزاحمتی برایش ایجاد شود وارد زمین شد که اعتراض باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت.

سایت «Livedoor» ژاپن با انعکاس این موضوع نوشت: «رسانه های ایرانی گزارش داده اند که باشگاه کاشیما به خاطر این اقدام جریمه خواهد شد. طبق قوانین فیفا، اقدام تماشاگری که وارد زمین شد که اقدام سیاسی محسوب می شد و باشگاه پرسپولیس هم به خاطر مشکل امنیتی ورزشگاه از تیم ژاپنی شکایت کرده است. اگر این شکایت قبول شود، این احتمال وجود دارد که باشگاه کاشیما جریمه شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب شکایت پرسپولیس از باشگاه کاشیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..