تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگ دیدنی مرسدس AMG GT رودستر با پهپاد

مرسدس بنز ویدئویی جالب از مسابقه درگ رودستر مرسدس AMG GT با پهپاد کوادکوپتر منتشر کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

آیا می‌دانید مسابقه درگ قدیمی‌ترین شیوه مسابقه در سیاره زمین است؟ این نوع مسابقه درواقع میلیاردها سال پیش به‌طور تصادفی اختراع شد؛ زمانی که اولین گونه‌های زیستی و نمونه‌های قابل حیات رشد یافتند. رقابت گونه‌های زیستی اولیه هیچ برگشتی نداشت و در حقیقت یک وضعیت زندگی و مرگ بود که برنده می‌توانست به زندگی و تکامل ادامه دهد و بازنده منقرض می‌شد. شاید این نوع مسابقه بتواند توضیح دهد که چرا ما انسان‌ها هنوز هم به پیروزی در انواع مسابقه اهمیت می‌دهیم.

Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر

در این ویدئو مسابقه درگ دو نوع وسیله سریع را مشاهده می‌کنیم؛ اولی مرسدس AMG GT رودستر است. در دنیای خودرو،  Mercedes-AMG GT roadster یکی از مدل‌هایی به شمار می‌رود که به اندازه نیاز قدرتمند است. زیر کاپوت رودستر مرسدس بنز، پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو با قدرت ۴۷۶ اسب بخار وجود دارد. مرسدس تنها در ۴ ثانیه از حالت سکون به ۹۶ کیلومتربرساعت دست یابد و به نهایت سرعت به ۳۰۵ کیلومتربرساعت می‌رسد. در مقابل فردی مجهز به عینک واقعیت مجازی (VR) قرار دارد که پهپاد (Drone) مسابقه‌ای را کنترل می‌کند. شاید با توجه به رقیب این مدل مرسدس بنز، تصور کنید که نتیجه از پیش معلوم است؛ اما اشتباه می‌کنید. 

Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر

مقاله‌های مرتبط:

در حقیقت این شخص به کمک عینک واقعیت مجازی، یک هواپیمای بدون سرنشین کوادکوپتر با سرعت بالا را کنترل می‌کند. گرچه جزئیات دقیقی در مورد منبع تغذیه پهپاد نمی‌دانیم، اما گفته می‌شود که در کمتر از یک ثانیه می‌تواند سرعت خود را تا ۹۶ کیلومتربرساعت افزایش دهد. البته لازم نیست بگوییم پهپاد بسیار سریع‌تر از خودروی مرسدس AMG GT رودستر است، اما باید دقت داشته باشید که هواپیمای بدون سرنشین تنها ۴۵۰ گرم وزن دارد؛ در حالی که وزن رودستر مرسدس بنز به ۱۶۸۰ کیلوگرم می‌رسد. در حقیقت تنها مزیت عملکردی خودرو در بیشینه سرعت است و نمی‌توان آن دو را کاملاً با هم‌دیگر مقایسه کرد. اما اجازه بدهید برای تماشای مسابقه درگ ویدئو را تماشا کنیم تا ببینیم کدام‌یک پیروز خواهند شد.

متاسفانه مسابقه درگ یک دور کامل از مسیر پیست را به نمایش نمی‌گذارد، ولی سه رقابت ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۳۰۰ متر بین مرسدس AMG GT رودستر و پهپاد بدون سرنشین کوادکوپتر انجام می‌شود. در مسابقه اول، پهپاد در زمان بسیار کمی ۱۰۰ متر را می‌پیماید و فرصت هیچ‌گونه مبارزه‌ای را به رودستر مرسدس بنز نمی‌دهد. در مسابقه دوم نتیجه کمی نزدیک می‌شود اما باز هم پهپاد پیروز می‌شود. در نهایت مسابقه سوم به‌دلیل افزایش مسافت مسابقه درگ و شتاب مرسدس AMG GT رودستر، با پیروزی خودرو به پایان می‌رسد. هرچند این مسابقه جذابیت رقابت درگ بین دو خودرو را ندارد، اما روشی جالب برای ۳ دقیقه وقت گذراندن به شمار می‌رود. 

Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر Mercedes-AMG GT Roadster / مرسدس AMG GT رودستر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگ دیدنی مرسدس AMG GT رودستر با پهپاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..