تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردش خطرناک پدر چینی با کودکانش +فیلم

گردش خطرناک پدر چینی با کودکانش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گرچه گردش رفتن با کودکان صبر و حوصله زیادی می خواهد اما این موضوع دلیل نمی شود که والدین برای خلاص شدن از شلوغی و شیطنت فرزندانشان دست به کارهای خطرناک بزنند و امنیت جانی آنها را به خطر بیندازند. پدر چینی چون تحمل شنیدن صدای فرزندانش را نداشت، از روشی کاملاً خطرناک برای بیرون بردن آنها استفاده کرد.

او تصمیم گرفت تا فرزندانش را در یک جعبه پلاستیکی قرار دهد و جعبه‌ها را به موتور سه چرخ خود وصل کند و آنها را در خیابان بکشد. هر چند کودکان از این تفریح و ایده پدرشان هیجانی از خود نشان ندادند اما برای هر کسی روشن است که چنین اقدامی امنیت و جان بچه ها را به خطر می اندازد.

انتهای پیام/

شیوه خطرناک پدر چینی برای حمل کودکانش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردش خطرناک پدر چینی با کودکانش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..