تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی قالیباف در واکنش به شهادت سید نورخدا موسوی

پست اینستاگرامی قالیباف درباره شهید سید نور خدا موسوی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید نور خدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی شب گذشته در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به شهادت رسید. او که در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت حدود ۱۰ سال در کما به سر می‌برد و از پنج روز قبل کسالت این جانباز سرافراز شدیدتر شده بود.

پس از انتشار خبر شهادت این جانباز سرافراز محمد باقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به آن واکنش نشان داد. قالیباف در مطلبی نوشت :

در شب رحلت پیامبر رحمت و کرامت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ی)، سید نورخدا موسوی، که به شهید زنده کشور مشهور شده بود، از خیل خاکیان پر کشید و به اجداد طاهر خویش پیوست.

نورخدا، از فرزندان غیور لرستان، از افسران و همسنگران رشید من در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود که در سال ۱۳۸۷ و در درگیری با گروهک تروریستی ریگی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت و حدود ده سال در وضعیتی خاص با محبت و همت خانواده ارجمندش نگهداری شد.

خداوند به این خانواده معزز که از اقوام غیور لر هستند، صبر و اجر عنایت فرماید و بر مقام آن شهید عزیز بیافزاید. "

پست اینستاگرامی قالیباف درباره شهید سید نور خدا موسوی + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی قالیباف در واکنش به شهادت سید نورخدا موسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..