تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری و نگهداری سگ‌های بدون صاحب شهری

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، حمیدرضا تحصیلی، در بازدید شبانه خود از روند زنده گیری حیوانات شهری در منطقه شهران، ضمن قدردانی از زحمات عوامل این امر، اظهار داشت: شهرداری بین دیدگاه مثبت و منفی پیرامون کنترل حیوانات بدون صاحب در شهر تهران قرار دارد به همین منظور در راستای رفاه حال شهروندان بهترین اقدام را جمع آوری این حیوانات می‌داند.

تحصیلی یادآور شد: این شرکت در راستای رفاه شهروندان در سطح شهر جمع آوری و نگهداری این حیوانات در محیطی امن و مطمئن را در دستور کار خود دارد.

وی به حضور گروه‌های طرفدار حیوانات در محل زنده گیری سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای کمک به محیط زیست و حمایت از حیوانات به خصوص سگ‌ها از کمک گروه‌های حامی حیوانات استفاده کند و بعد از جمع آوری این گروه را در جریان روند نگهداری حیوانات قرار دهد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی تاکید کرد: گروه‌های حامی حیوانات دوست دارند که این موجودات را به صورت آزادانه در خیابان و در کنار خود داشته باشند اما باید پذیرفت که بیشتر مردم از این موجودات بی آزار می‌ترسند و مدام به ما شکایت می‌کنند به همین دلیل نمی‌توانیم آنها را در سطح شهر رها کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری و نگهداری سگ‌های بدون صاحب شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..