تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان در سوگ رحلت پیامبر (ص) ماتم زده شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مردم متدین استان کردستان با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در غم رحلت فخر کائنات خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبر آن حضرت، غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا (ع) سوگواری کردند.

مجالس سوگواری به مناسبت ۲۸ صفر دیشب و امروز در مسجد جامع سنندج و دیگر مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و محافل مذهبی استان کردستان با حضور گسترده شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

در حسینیه سنندج نیز آیین سوگواری با حضور عاشقان پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهر آن حضرت برگزار شد و ارادتمندان درسوگ نبی مکرم اسلام اشک ماتم ریختند.

سخنرانان این مجالس هم از دوران سراسر نور و رحمت نبوت پیامبر اکرم (ص) و ابعاد شخصیتی ایشان سخن گفتند.

مردم متدین سایر نقاط استان کردستان نیز در مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) شرکت نموده و عزاداری و مرثیه سرایی کردند.

انتهای پیام/م

کردستان غرق در اندوه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان در سوگ رحلت پیامبر (ص) ماتم زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..